یکی از مهمترین مشکلات خریداران لوازم خانگی، استفاده از خدمات پس از فروش معتبر و مناسب است. نکته جالب توجه اینجاست که با وجود اینکه بیش از دو سال و نیم از ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور میگذرد، عموم مردم از این مسئله بیاطلاع هستند؛ چرا که برندهای خارجی هنوز هم با استفاده از حربه قاچاق در بازار عرضه میشوند. اما محصولی که در داخل کشور فاقد نمایندگی فعال است، طبیعتاً خدمات پس از فروشی هم ندارد و به عبارت دیگر تلاش خریدار برای استفاده از خدمات گارانتی به جایی نمیرسد.
در این بین برخی از سودجویان با ایجاد شرکتهای صوری و ارائه کارتهای گارانتی تقلبی، باعث بیاعتمادی مردم به خدمات پس از فروش شدهاند، تا جایی که برخی خریداران کالا پس از اینکه برای محصول خریداری شده مشکلی به وجود میآید، به سرعت متوجه میشوند که این کارتهای گارانتی تقلبی ارزشی نداشته و باید مجدداً آن کالا را تهیه کنند. به همین دلیل و با توجه به چند برابر شدن قیمت لوازم خانگی، اطلاع از فرآیند استعلام اصالت این کالاها، بیش از پیش برای مردم ضرورت پیدا کرده است.
از همین رو، سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برای فراهم شدن امکان تشخیص کالاهای تقلبی از کالاهای اصیل، سامانه جامع گارانتی را طراحی و راهاندازی کرده است.
ادامه مطلب
.
.
.
.
.
قدرت مودم جیبی را دست کم نگیرید!
تلویزیونهای رول شونده تی سی ال به بازار میآید
نحوه استعلام گارانتی لوازم خانگی و موبایل
شمارش معکوس برای MWC 2021 بزرگترین رویداد موبایل
گوشی های سری گلکسی اس ۲۱ چه شکلی است؟
ترکیدن حباب گوشیهای لاکچری با تخصیص ارز نیمایی
لوازم ,گارانتی ,پس ,خدمات ,خانگی , ,پس از ,لوازم خانگی ,از فروش ,خدمات پس ,استفاده از
درباره این سایت